2 år av god hörsel

i helgen firade jag 2 års jubileum med mina hörapparater, och nu har jag svårt att tänka mig att jag levde 23 år utan dem. Det är ju världens bästa grej.
Har hunnit med vår första riktiga flygplatsdag, gick omkring som en galning för att försöka styra upp allt. Men oj vad tiden gick snabbt och vips var vi på troppan igen. Tropicano, det är stället där vi hänger, där vi dansar, sjunger kareoke och gör bort oss ibland. Det är förövrigt någonting speciellt med denna öl, att dricka ett glas vin är visst helt omöjligt.

Påskhelgen har vi jobbat och varit i kyrkan. Vi fick möjligheten att följa med vår svensk-grekiska kollega Malin in till Chania på långfredagen för att gå i kyrkan, se cermonin samt vandra tillsammans med alla genom hela staden med ikonbilden fylld av blommor- Har tagit bilder som jag ska försöka få in här, dock var det ganska mörkt så någon vidare kvalite kan man inte räkna med.

Om 1½vecka kommer Mamma hit, sen den 21 Maj kommer Pappa och Nettan. Håller mina tummar och tår för att de kan få med sig några paket hembakat tunnbröd!

Detta skulle bli träningen och hälsans säsong men jag har nog insett att det blir nog kanske en omöjlighet, men man vet ju aldrig kanske tröttnar man på clubar och chillar hemma istället.-
I mitt kollektiv som jag bor i lagade vi kyckling, ris och currysås igår, men efetrsom vi alla bara har en platta i varje lägenhet så fick vi sprida ut oss. Men att laga mat hemma är typ bäst, efter ett år på restaurang tappar det lätt sin glans, och finns det något bättre än att äta lunch låda på kontoret?

Nu tackar jag för mig och lägger mig och kollar på Bert! Godnatt, Puss

Kommentarer
Postat av: sara

hej gumman!

såg kort på dej precis och shit vad långt hår du har fått! skit snyggt passar dej perfekt!!här i sthlm är det klarblått med stoor sol, så här myser vi i parker och dricker vin :-) saknar dej massor!

pusspusspuss

2011-04-28 @ 10:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback