Semestern fortsatte...




Hemgjort tunnbröd med messmör förgyllde mina mornar.

Bittan vattnar Mira så att hon ska växa lite fortare.

större delen av sällskapet utspridda över stranden.



gör sin svenska glädjeplikt och poströstade, vet dock inte ifall rösten kom fram i tid.
och ingen skillnad hade den säkerligen gjort, men röstat har jag gjort.
och det ger mig också den fantastiska rätten att sen klaga.



en kväll ute  på stan med ungdomssällskapet och Apollo teamet på skiathos.
 
Tre flickor i en trapp

När man är i grekland måste man också besöka minst en grekisk nattklubb och dansa till Mixalis Xatzigiannis
till fötterna blöder och svetten förstörs ens look. Men det är oftast total värt det.

Morbror Kurt är en rocker, även i vattnet.

Mormor höll hårt i reseledar knepet 1 liter vatten per 10 graders värme,
morfar ville bara dricka vatten när han var törstig.

Jag, ute med en apollo och en ving och kollade in barutbudet på ön.

Jag och Mira chillade vid poolen





Sista kvällen ( för mig ) åt vi alla middag tillsammans på hotellets bbq.
Som var så där och bjöd senare till en show likt något ur sällskapsresan 4 på Skiathos.

på fredagen flög jag i detta lilla plan till Aten.

Tog tunnelbanan från flygplatsen in till stan.
Njöt av stadskänslan. Som jag har saknat den.

Letade mig fram till en H&M butik.

Sen avslutade jag med middag på donken på flygplatsen igen innan det var dags att flyga hem

Malin: Nu har jag läst ut boken om 100åringen och jag gillade den skarpt. lite överdriven men lättsam och härlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback