Sol och vatten

Inom några få timmar går jag på semester, just nu dricker jag latte på balkongen/terassen chattar med finaste Bella i egypten och tvättar och packar. att tvätta och försöka packa samtidigt var ett väldigt dåligt beslut, men god planerare som jag är så får det gå som det går.

Imorgon klockan halv åtta åker jag från Karpathos till Athen där jag en timme senare drar vidare emot Skiathos och Familjen Wärme, Holmberg, Olsson och lite till. KOmmer bli underbart att få tillbringa så mycket tid med alla, när hade jag senast möjligheten att tillbringa en hel vecka tillsammnas med mormor och morfar tex.

Förhoppningsvis kommer också min finaste mormor med tunnbröd till mig, förstå vad gott att äta tunnbröd till frukost en hel vecka, då kan resterande del av familjen med glädje få äta grekisk frukost.

Dock stör det mig att jag blivit sjuk. I några dagar har jag nu knaprat piller på hög nivå och har en känsla av att det kommer bli värre imorgon. Jag blir alltid sjukare av att flyga. Eller kyssa någon som flygit. Jag kom ihåg var gång den Fina varit på semester och kom hem så blev jag dundersjuk, varenda gång!

Här kommer lite bilder från slappar onsdagen i amoopi.





Har inte beslutat mig ifall jag tar med mig datorn eller inte.. så på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback