Jag är nöjd.

Ibland är det skrämmande hur allt förändras.
Ibland är man så trött på allt/alla/livet.
Ibland vill man inte byta det för allt i världen.

Jag är på den sista, jag älskar min tid.
Mitt liv, mina vänner, min familj, mitt jobb.

Trots att det gått flera månader sedan jag lämnade mammas lägenhet i Solna i en taxi ut mot arland och mitt nya äventyr så kan jag ändå inte förstå att det gått så lång tid. När jag bestämde mig för att gå utbildningen använde jag de närmsta tre månaderna åt att fundera om detta var rätt beslut.

Jag, som aldrig lämnar hemmet. Jag som aldrig åker och hälsar på mina vänner långt bort för jag är så hemma kär. Just nu har jag två resväskor med mitt liv. Jag har ca 15 på familjen på en vägg. Jag har mina smycken, kläder, dator osv. Och mer behövs faktiskt inte. Ibland några telefonsamtal hem och hemlängtan är botad.
Jag är så nöjd!

Trodde faktiskt inte att allt skulle gå så bra, trodde inte att jag skulle gilla mitt jobb så mycket.

Helt Jävla underbart!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej vännen! Vad glad jag blir när jag läser att du trivs så bra, verkar som att du äntligen har hittat rätt! :)

Såg att du hade ringt idag, men jag har jobbat o slutade sent, imorgon söndag är jag ledig så du kan väll slå en pling då om du är ledig!? Bamsekram o godnatt!

2010-09-05 @ 02:44:11
Postat av: mia s

Du har ett otroligt underbart liv. Tänk om Nadja också kunde gå utbildningen och sedan dra från TRISTA Bispgården och jobba med något annat än Nipängen. Ha det bra.

2010-09-05 @ 09:06:02
Postat av: .dE

Inspirerande läsning B,



Skriv en bok!

2010-09-05 @ 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback