Måndag och Tisdag dag i Stockholm


Här har jag och Lisa landat på arlanda flygplats i söndags.
Observera att Lisas väska är den röda, resten av dem är mina, blev lite övervikt.
 
Hemma i Sverige var det ny höst, något jag fick chansen att uppleva i 3 dagar


jag har verkligen saknat den svenska tunnelbanan, hur konstigt det än må låta.
Så jag utnyttjade dagarna till max, köpte ett 72 timmars kort och åka till så många ställen jag bara kunde.

Jag åt lunch och promenerade på den bästa gatan i stan, götgatan.

På kvällen gjorde jag söder tillsammans med dessa pojkar, Randi, Niklas och Patrik.

Simon och Katta kom också dit!

Mia och Snygg Sara var tappra kämpare och höll ut nästan hela natten.

Dagen därpå när jag vaknade upp var det fortfarande höst

Jag var och fika med söta fina Edda som ville äta alla cupcakes i hela världen.

Snyggaste Singelmorsan Maria var självklart där också och drack kaffe i vanligordning.

Jag försökte använda så mycket höstkläder som möjligt!

Nu är klockan snart halv fyra på natten och jag måste sova nu, det kommer mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback