tisdag kväll och onsdag..


På tisdag kväll var det dags för kväll nummer 2 i stockholm med nära och kära.
Min fantastiska föredetta Kollega från Jysk, Helena var med och var cool.

Min gamla chef Madde från jysk var också där, med styrde och ställde betydligt mindre än vad jag är van att hon gör.

Mamma var med, samman med Nils, och min mor såg så där söt nykär ut, underbart.

Johanna var där och Maria också såklart, och Marc var hemma och var barnvakt åt Edda.

Och mitt i alltihopa kom jörgen på bilden in på stället, och i hans släptåg var Hannah!
Min allraste dyrbaraste ögonsten. Hon hade planerat med mamma att möta upp mig utan min vetskap,
det blir sällan mycket bättre än så!

Sen hängde vi,drack öl, och avslutade kvällen med en massa käk på donken innan vi gled hem i svarta taxi stockholm bilar. Super!


På onsdagen käkade jag lunch på kungshallarna tillsammmans med Camilla.
Min fina gamla granne från Brandbergen.

Sen var det dags att packa, vilket inte blev så lätt och stressigt som vanligt när det är jag som ska göra någonting.
På onsdagkvällen var det nämligen " 3 rätter med teamat Bodil väljer" hemma hos syster Annika.

Till förrätt åt vi västerbottenpaj med Löjrom

till huvudrätt åt vi potatisgratäng med rostbiff samt en god sallad.
Och till efterrätt blev det Vanlijglass med hjortron!
Det var en fantastiskt god middag och jag blev bara alldeles för mätt.


Viggo var lite småkrasslig och åt glass för att kurera sig.

Syrran visade upp sin relativt nya förlovningsring som hade en massa fina diamanter.
Undra om Jonas nu förstår att vigselringen behöver vara betydligt mer glittrig.

Mallan


Sen sov jag  sådär under natten och hade hela långa torsdagen framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback