Tillbaka



Så här kallt var det sista kvällen på karpathos, jag och lisa åt vår sista måltid inomhus med jackor på oss!

Efter att jag pratat med sanna på telefon lite för länge på torsdagsmorgonen så höll jag nästan på att missa mittv flyg, jag var sist in i på planet, men sen gick resan bra, men ni kanske kan tänka vad jag tyckte om att sitta helt tyst i fem sex timmar, höll på att tappa tålamodet med mig själv efter några timmar och övervägde starkt ifall jag skulla ställa mig upp i gången och bara utbrist "Im finding it hard to belevie im in heaven"

Jag hade tre fantastiskta om än stressiga dagar hemma. Bilder kommer, nu är internet iaf igång!



Kommentarer
Postat av: mariaa

"Im finding it hard to belevie im in heaven" hahaha kunde du inte bara gjort det.

2010-10-15 @ 22:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback