En ulv i fårkläder

Klockan är halv nio om morgonen och jag sitter på balkongen i en liten klänning. Ska fixa ordning lite frukost innan det är dags att samla ihop alla ting, bege sig till Costa och köpa kaffe för att sen åka till kontoret och börja med dagens bestyr! Det är väldigt varmt här på dagarna men på kvällarna blir det snabbt kyligare.
Igår var jag ner till Marinan och käkade middag på shade, det blev en Beef fileet med pepparsås och potatisgratäng och för det betalade jag 124 egyptiska pund. Det är faktiskt en ganska dyr middag.
För nån dag sedan åt jag en cesarsallad (utan bacon of course) med latte och läsk för 44 pund. 1 pund är ungefär 1,2 sek så det mesta är billigare här. Ska i daganar försöka ta bilen ut till nått köpcentrum ochg handla mat.
Men igår köpte jag  fullkornsknäcke så nu ska jag fixa iordning lite frukost. So Long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback