en dag i sandlådan


Här i sandlådan kan det ibland vara helt galet mycket lösa djur, men när vi väl skulle finna en åsna så var det som om någon tagit alla åsnor från hurghada och gömt dem nån annanstan.

Sara sken ikapp med solen. och solen är varm! och sara är fin.

En kiosk

Utanför ett slakteri down town, inga konstigheter

Gästerna på karpathos frågade mig i sommar om inte egypten var ett smutsigt ställe,
och jag svarade "nja inte så mycket som jag hade förväntat mig"
tror att jag lider av kort närminne, för denna bild är bara tagen i botten av en ofärdig byggnad efter vägen
så detta är varken mer eller mindre än vad det brukar vara, sen är det självklart inte så här smutsigt överallt.

Sen är ju andra bilder, såsom denna helt himla underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback