Råder kärlekens under hemma i sverige?

Sen jag åkte ut i världen för att arbeta har jag hela tiden varit rädd att jag skulle missa väldigt mycket saker som sker hemma i sverige, och till en början kände jag inte så när jag var ute. Fast bara de senaste månaderna har flera av mina nära och bekanta hemma i sverige gått och blivit tillsammans osv. Och jag unnar självklart er alla det. Mina vänner har köpt lägenheter, börjat studerat, flyttat och fått dagisplaster. Kan det möjligtvis vara så att man inte märker av skillnaden lika mycket när man befinner sig mitt i den, och att den på avstånd blir mer tydlig?



Sliten och hårt arbetande reseledare som missar allt på hemmaplan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör ju nya saker varje dag nästan, de är faktiskt inte så många som vågar att ta steget till de främmande som du gjort. så passa på att njuta till fullo=)

2010-11-21 @ 09:28:20
Postat av: Syster

Darling syster, inte missar du något av vikt... Det är hos dig det händer grejor, här går allt sin gilla gång. Njut och lev livet vettja :o)

2010-11-21 @ 10:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback