Till Morfar!

Jag lever, och mår bra!
Jag har bara haft mycket att göra och inte funnit tid till att sitta på internet och skriva av mig.
Men jag tycker om att du oroar dig för mig Morfar!





Sådär, idag har jag jobbat på förmiddagen och sen har jag haft siesta, jag har dock tvättat. Så mycket slappna av blev det inte, men det är skönt att få tvätten gjord. Ju mer tid jag spenderar på karpathos, detso mer gillar jag det. jag gillar att det är en liten ö men en liten by som "huvudstad", jag gillar att hotellen är små och blir på så sätt mer personliga. Jag gillar att våra gäster letar efter lugn, efter en hektisk vinter hemma, och framför allt så gillar jag maten, avstånden och dom mysiga restauranger!

Tyvärr så har jag inte än sett några riktigt snygga greker, såg en hel del snygga saker i athen på flygplatsen men här på min ö är det ganska torrt. Än så länge... Men ännu är inte alla gäster från alla bolag här så dom kanske kommer, annars får jag helt enkelt vänta tills amerikan-grekerna kommer.. =)

Imorgon är det första Juni och jag kan för allt i världen inte förstå hur snabbt tiden går...
Aldrig tidigare i mitt liv har jag känt att dagarna passerar så snabbt som dom gör här.

Och när det gäller mitt jobb, jag älskar det! Jag skulle dock önska att min skype ville fungera så att jag kunde hålla bättre kontakt med er där hemma. Ibland blir jag rädd att jag ska tappa kontakten mer vissa av er hemma.
men önskar och hoppas självklart att ni finns där när jag kommer hem.

På onsdag har jag min första lediga dag sen jag kom hit och jag funderar på att åka och ta lektioner i vindsurfing.
Jag har min cykel och far runt överallt på den, samt att gatorna här är stundvis väldigt branta, plus att jag på vår utflykt vandrar 1 timme varje gång jag gör den, så jag tänkte, varför inte ta den här motionen ett steg längre.
Att karpathos haft vm i vindsurfing här flera år i rad är bara ett plus.
Det kostar visseligen en del pengar, det är inte dyrt, men med min lön är det mycket pengar.
Men man måste ju prova!!
Sen tänkte jag försöka träna upp mig innan dom riktiga proffsen kommer hit.

Nu ska jag gå till kontoret och arbete lite och sen ska jag hem och byta om för kvällen, vi ska ut och äta på en mysig restaurang här.

Och snart kommer Mamma och Malin!!! Jag längtar...


Kommentarer
Postat av: mariaa

kul att du trivs. låter jätte mysigt där. fan vad jag vill ner och hälsa på!



2010-05-31 @ 20:36:54
Postat av: Hannah

Haaah, så lätt blir du inte av med mig iaf! ;) Vad härligt att få lite främmande hemifrån, jag längtar tills det blir min tur!! Puss o Kram

2010-05-31 @ 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback