Danmark

Det är helt sanslöst att tiden bara springer iväg. nu är det bara sista veckan och på söndag är jag förhoppningsvis klar som reseledare, och klar för avfärd. Jag har liksom så svårt att förklara för er vad jag gör, men i veckan varit har vi haft lektioner i konflikthantering, utflykter, ansvarsfull turism, kultur kompetens. Alla väldigt intressanta.

Här kommer ett hopkok av bilder..


Min basgrupp, team Nessebar


Carl-Johan och Anderas.



Pluggkväll i 154 med de bästa tjejerna! Elin, Malin och Isabelle.

Jag och Sara påväg hem från skolan sent en kväll

Härliga Isabelle en dag på lunchen när vi skulle ta en liten strand promenad och jag fastnade i en gyttjehög.

Här är en annan Isabelle, här har vi suttit och kollat på youtube klipp ihop och skrattat och gråtit och blev himla blödiga! Men vilken sammanhållning vi fick då.

Nu ska jag gå och duscha för att vara någelunda pigg imorgon när jag har hel dagslektion i LIVE THE BRAND.


Idag hade jag min examen för vecka 2, och jag är otroligt stolt över mig själv!
Ingen Jävla Jante Lag här inte!

Kommentarer
Postat av: Syster

Hej,



Du ser ju ut som en riktig reseledare nu!

Syns om en vecka.

2010-03-23 @ 09:16:52
Postat av: elin

Vad roligt du verkar ha! Hoppas att du får en trevlig destination sedan. Och att slopa jantelagen gör du helt rätt i, det är ju din blogg!



//elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback