Är det verkligen redan fredag?

Tiden bara springer förbi och om inte allt för många dagar lämnar vi vecka två bakom oss och går in i sista veckan. Men innan dess är det examens som ska göras i sälj och muntligt.
Igår hade vi studiedag och började på morgonen med att flytta. Så nu är jag i ny stuga och nya roomies. Efter det promenerade vi ett gäng in till gillelje för att luncha. Vi åt pizza och satt och snacka lite skit innan vi slutligen gick hem igen. jag tog några riktigt fina bilder på vägen tillbaka som förhoppningsvis kommer upp i kväll.

Nu ska jag gå och äta morgenmad och efter det ha min första lektion tillsammans med bulgariens nessebar grupp och med spaniens mallorca grupp. Spännande.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback