bilder genom veckor som passerar allt för snabbt.




Jag måste ha fått en sjukdom, imorse sov jag till halv ett, och då var jag ändå hemma vid fyra inatt, sen har jag varit ledig, tvättat, solat, badat och druckit latte och läst bok. Och så ikväll, så får jag av nån underlig anledning för mig att springa. I 30 graders värme mitt i kvällen, sprang med mp3 genom den lilla staden vi bor i, upp i ett område iväg från huvudgatan på grusvägar, med palmer som piskade mig i ansiktet och svetten som bara sprutade ur kroppen. Jag ska inte heller sticka under stolen med att jag inte sprang hela tiden, för det kan jag inte, men ändå. Svettig som en gris kommer jag hem och gör armhävningar, situps och knäböj så träningsvärken lär ju göra entre under natten.




Jag och Lisa ser helt klart bättre ut när vi sitter på brädorna än när vi försöker stå.



Jag spenderade en kväll "nere på stan" tillsammans med dessa herrar och lyssnade på traditionell grekisk musik.

 
Midsommarmiddag på tjejernas balkong, hemlagad mat är ljuvligt när man äter så mycket ute, även om det bara är aå simpelt som pasta, pesto.

Lisa& Jag










LIsa har glömt sin laddare till sin digitala kamera i sverige och kör därför en mer retro stil.







Dessa fontäner finns under kyrkan, med vatten från källorna i bergen.


Jag och evelina ute och kollar in det grekiska nattlivet.

Vi har firat Lisas födelesdag med middag på takterassen och en del vin.

Ätit BBQ buffe..


Nu är det dags att sova så att man är pigg imorgon!

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: mariaa

fina bilder:)

2010-07-15 @ 07:53:27
Postat av: josefin

härliga härliga sommarbilder! du som ändå är i grekland, du har inte snappat upp några rhodos tips av någon kollega eller gäster?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback