2010- Möjligheternas År.

Det blir inte mer än vad man gör det till. Därför har jag bestämt mig för att göra 2010 till möjligheternas år. Och just i denna stund firar jag genom att lyssna på min fantastiska spellisa 90 talet på spotify och tänker mig tillbaka till Järåskolans matsal och dansar ringen med alla mina klasskompisar. Mellanstadiet, vilka tider det var.

Nyårsafton firade jag tillsammans med Alex, vi käkade middag hemma hos henne och firade in det nya året. Sen vid halv ett begav vi oss till munchenbryggeriet och där var det fest och folk. Hörde något om att det var 2000 som köpt förköpsbiljetter och det kan nog ha stämt. Det kändes väldigt osvenskt att dansa loss på ett så stort ställe med så ofantligt mycket folk. Hemma hos Alex vid halv sju tiden för att sova några timmar. Sen upp och jobba. Åtta timmar på Make up Store blev det, skönt att butiken var stängd och att vi bara kunde sitta och inventera i lugn och ro.

Idag har jag arbetat några timmar innan jag åkte hem till Maria för att ta det lungt. Och efter det blev det en ekologisk handling på ica. Nästan allt i korgen var eko vilket också syntes på kvitto. Sen begav jag mig hem för att slänga mig i soffan och kolla på Bridget jones. Nu ska jag snart krypa till kojs för imorgon väntar en ny dag full med nya möjligheter.

Så vad säger ni, ska vi tillsammans göra 2010 till möjligheternas jobb?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback