snökaos?

Idag skulle min mor komma och börja packa ihop mina saker i bilen, tyvärr är ju vädret inte det bästa, och eftersom det är söndag och skottningen kan vara lite si så där. Så därför är jag nu hos mamma för att försöka städa upp i förrådet inför kommande flyttkartongskalas. Dessvärre tog min resa hit idag nästan 1 timme mer eftersom tunnelbanor inte fungerar som de ska..
Kan tänka mig att SL kommer få ta emot en hel del skit för deras sätt att hantera snön osv. jag tror dock att dom gör det bästa dom kan. Men nu tycker jag faktiskt att snön kan sluta falla och solen får en chans att lysa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Googlade lite och hittade din blogg... Jag skall också gå Apollos Reseledarutbildning i Mars :-)

Postat av: elin

Hade du bott kvar i Sörböle hade du ju iaf bott granne med snöröjaren =)

Nej, men lite vår hade ju inte skadat nu heller! Sol och takdropp! Fast du kan ju iaf vara säker på att få din beskärda del av både sol och värme längre fram!

2010-02-22 @ 07:07:17
URL: http://elintyras.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst är jag det! Allt däremellan... Du med? :-) Ja, jag var på intervju den 5 februari. Nu är det bara två veckor kvar.... :-) Hur tar du dig dit?



Anna

2010-02-22 @ 20:43:00
URL: http://annaisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback