Ledig lördag i egypten,

Idag är jag ledig, och imorgon också, alltså har jag en riktig svensk helg och det är helt underbart. Nu är klockan två här och hittills har jag gjort nada och det rör mig inte i ryggen!
Förra veckan med servicetelefon blev det inte så mycket skrivande här.

Igår var jag ute med Mette och sjöng en låt tillsammans med den piss snygga araben, han sjöng visseligen 10 gånger bättre än mig,då min röst kommit in en konstigt läge och vägrar bli bättre. igår fick jag också en rot av en av våra samarbetspartners, det är för rösten. kokade vatten, bröt tre bitar av roten och så drack jag träd tea, smakade bajs och inte kändes det heller som om det blev nån skillnad. Men tre dagar ska det ner, sen har jag också köpt honung och ska dricka mint tea, betydligt godare.
Nu ska jag klä på mig, dra mig upp ur sängen, betala mitt internet och se ifall jag ska prova på att baka lussebullar


julegranen står grön och grann i stugan.

vi var ut på senzomall och handlade lite ting.

Häromkvällen var vår matbutik stängd då de höll på att inventera.. det gillar vi inte..

en helt vanlig byggställning i hurghada, miljoner brädor och snören/trådar, men inte en spik.
imponerande eller vansinnigt? du avgöra.





Burka affären, funderar faktiskt på att prova,alternativt köpa en. det vore nått.

Mette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback