Gråa hårstrån tyder på mognad...

men ibland är det skönt att slippa dem. Igår var jag till frisören och ordnade håret. det tog mig 1½timme och kostade 300 egyptiska pund, när kan man någonsin betala 350 sek för klipp,färg och fön i sverige. Blev glad när jag satte mig i taxin påväg hem. Vi åker så mycket taxi här nere att alla "kändisar" hemma i sverige skulle bli grön av avund. Känns dock inte så lyxigt som det låter, men är man stressad, har klackskor eller är trött så känns 5 pund (7sek) inte så jävla viktiga.

Inatt ska jag på flygplatsen, ett av våra plan är 5 timmar sen och det är mitt flyg, så isället för att lägga mig och sova och vakna pigg och utvilad imorgon bitti klockan åtta, ska jag om ca 2 timmar åka ut på flygplatsen och möta våra nyankommna gäster som väntat jätte länge på att få åka från sverige. Och jag  tror bestämt att jag ska möta dom i långkalsonger. egypten-vintertid-inte så jävla varmt-långkalsonger-bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback