2 dagar kvar

tillsammans med matilda och max, (våra servicetelefoner) innan det är dags att lämna över dessa till nästa personer, än så länge har det varit en okej vecka fast det har varit relativt mycket.
Och snart är det också dags för mig att ha två lediga dagar, funderar på att gå på massage en dag och kanske försöka sola, vilket jag inte har gjort sedan jag lämnade karpathos, färgen börjar gott och väl blekna bort.

Om  två veckor är det jul, och innan det ska vi också ha hunnit baka lussebullar, förhoppningsvis blir dom okej med tanke på att våra lägenheter har gasugn. Men jag gillar våra lägenheter, och jag älskar mitt rum och min säng och min roomie.

Ska försöka få lite bilder på den lokala befolkningen i vinterkläder och turister i badshorts så att ni får se hur galet det ser ut.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: sara

kommer du hem nåt över jul eller nyår?? kraaam saknar dej

2010-12-10 @ 12:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback