Pizza bolognese

Igår blev en "tidig" utekväll på karpathos som avslutades vid tre tiden hemma i sängen, sov till tolv, tvättade, hängde på ett fik med lisa i några timmar, handlade svull på matbutiken, hem och såg Så Olika tillsammans med lisa, käkade tomatsoppa med Evelina och Lisa på Akropolis.

Elisa och Lisa beställde igår en Pizza på en av våra samarbetspartners restauranger.
Pizza bolognes blev, Pizza bearnaisesås och Elisa blev överlycklig och tyckte att detta var den godaste pizzan hon ätit. Lisa som inte är så förtjust i bea blev inte lika överlycklig. Jag åt en bit och sen var det nog.


Sen drack jag och lisa drinkar och åt glass, eftersom vi båda är glassomaner!

Lisa tog en suddig bild på mig.

Och en mindre suddig. Jag var glad över att det i dagarna "bara varit 28 grader" på nätterna så att man då kan gå ut i jeans och jeansjacka, är man inte galen så säg. Tro det eller ej, men 28 grader känns kallt efter en sommar med 34 grader i skuggan sedan juni.

Idag har jag också fått en biljett på min mail, det är en biljett hem till sverige.
Jag landar på arlanda den 10 oktober klockan 19,15 och förväntar mig att någon kommer och hämta mig.
Frågan är nu bara hur få dagar jag får hemma, kanske 2-3, men jag är tacksam för allt jag får.
Så mina nära och kära, då blir det till att kramas och umgås!

Kommentarer
Postat av: mariaa

tjoho tjhej

2010-08-26 @ 07:49:49
Postat av: Syrran

Jippppppppie - jag kan nog komma o hämta dig. Vi hörs mer framöver.

Pusspuss

2010-08-26 @ 08:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback