Namnsdagsflicka

Idag har jag namnsdag i Grekland. Maria dagen är det idag, en av greklands största helgdagar. Ska strax iväg på träffpunkt och förhoppningsvis så hinner jag med att besöka en av byarna upp i bergen ikväll då det ska bli en massa festligheter! Sikken lyx att ha namnsdag för samma namn två gånger på ett år! Igår slogs jag av enorm hemlängtan då jag visste om att i stort sett hela min släkt var samlad för att fira mamma 50års dag som är nu på Onsdag. Så jag stannade inne igår och var endast ut för frukost/lunch och senare också en middag. Och en latte på kvällen med josefin och Elisa. Men imorse när jag vaknade slog det mig. Idag är nämligen en väldigt speciell dag, då min fantastiska underbara vän Emma Rolen fyller 24år! Älskling, jag hoppas du firar ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback