Fantastiskt!

Imorse klockan nio vaknar jag av att min svenska mobil ringer, det är syster annika som ringer för att gratulera mig. Hon berättar att viggo (som fyller år i övermorgon) har hittat sin present, en pojkdocka som man kan mata med vatten och så pinkar den, bland annat, så han springer omkring med dockan när vi pratar. Sen får viggo telefonen och säger åt mig att komma hem, och puss puss! Är det inte så att man kan dö för mindre. Så frågar jag Viggo och dockan har en snopp, mmm säger han, och sen säger han, "men det har pappa också" Är det inte alldeles underbart! Igår hade jag taco kväll på vår takterass för att fira min födelsedag, och sen käkade vi tårta och gav oss ut på en grekiskt utekväll. Det blev en sen kväll/ tidig morgon och jag vaknade vid 3 tiden. Går och äter frukost/lunch och sen när jag kommer hem är det en ängel som städat hela terassen åt mig, fantastiskt. Trine från ving har alltså plockat undan allt så nu kan jag med gott samvete slänga in tvätten, lägga mig och se en film innan jag vandrar ut på stan för att ge bort tårtbitar. Tack för att ni kom!

Kommentarer
Postat av: .dE

Grattis Bodil, låter fab att fira den stora dagen därnere :)

2010-08-22 @ 00:10:03
Postat av: Syrran

Hmmm, hemma i Sverige var klockan närmare 11... Viggo gick hela dagen och sa att du skulle komma hem till oss, stämmer det..? :O)

Puss

2010-08-23 @ 07:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback