Ett viktigt steg.

Idag har jag beställt mitt material för att kunna poströsta i valen 2010! detta innebär att mamma får hem allt material och kan ta med sig det på semestern och så kan jag skicka in det och på så sätt även jag bidra till sveriges framtid. För även om jag inte kommer att befinna mig i landet på ett år, så är valet viktigt. Kom ihåg, utan att ha röstat har man heller inte rätt att klaga! Nu godnatt, imorgon flygplats! Mamma: Jag hoppas du hade en helt fantatsikt födelsedag! Imorgon i min siesta ska jag baka födelsedagstårta!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Bodil

Provade att maila men det gick inte fram pga av nåt fel. Skickar det så här istället.

Grattis på din födelsedag(imorgon). Jag har som vanligt gjort en insättning på ditt konto. Jag har tyvärr inte möjlighet att ringa till dig pga av att våra telefoner kontrolleras idag på ett helt annat sätt än förut. Här hemma känns det att det blivit höst nu, bara 5-10 grader på morgonen ibland mindre och dimma på kvällen och morgonen. Den här helgen är Nettan i Stockholm på sin skola, så Leif och jag ska träna hundar ute i skogen i helgen. Tyvärr så har jag fått ont i min ena höft så det gör riktigt ont redan efter en kort stund. Jag vet inte vad det beror på, jag väntar på en remiss på röntegen. Nästa helg ska vi till Hoting för den sista och avgörande tävlingen om vem som vinner en resa till Amerika. Jag blev omkörd förra helgen av tabelltvåan, vi bytte plats med varann, nu leder han med två poäng före mig.

Ha en bra dag/Pappa

2010-08-20 @ 13:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback