På Återseende Afton i Solna.

Igår samlades vi några tjejer och käkade middag, och sen åkte vi till grappa för att salongsberusa oss så där lagomt! Jag fick en massa fina presenter fast jag själv bara var glad att dom ville komma.
Det är väldigt roligt att blanda ihop flera av sina olika kompisgrupper och se hur dom anpassar sig tillsammans, och jag måste säga att jag tyckte att det gick väldigt bra. Jag är glad att ni alla kom och att ni hade lika trevligt som mig!

Jag fick en massa blommor och choklad och en kvinnlig gåva, med världens vackraste namn.

det finns inte mitt namn på vattenflaskor och muggar. men tydligen
finns det en dildo som heter Bodil och den fick jag av min chef igår!


Kalas:

Edda var kalasfin!

alex

alexandra, sanna-maria och emelie.

Mia, Mikaela och Emma

Linn Var Fantastisk som alltid!


Sanna-Maria
Och till er jag inte fick med på bild, jag tycker precis lika mycket om er!




Och till alla fina människor runt omkring mig vill jag be er om en sak.
Det finns vissa saker som jag verkligen älskar på sommaren,
så försök ha mig i åtanke när ni gör dessa saker så känns jag närmare.


Snälla, tänk på mig i sommar när ni:
äter en mjukglass med tutti frutti strössel, dricker ett glas rose på ljunggrens terass,
käkar glass på kajen i gamla stan,  snurrar runt i stockholms natten på allt för höga klackar!
Picknick på djurgården, alldeles för många timmar på medborgarplasten med en latte i handen.
När ni får fnitter attacker över något egentligen helt meningslöst. Timslånga promenader.
Bad vid sickla, huvudsta eller nått annat badställe, picknick i hagaparken, mysdagar i täby,
När ni raggar på snaps. jordgubbar och rose.
När ni blir småförälskade i alla vackra män!

Ja, allt som egentligen gör sommaren i stockholm helt magisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback