Det hær med att packa.

nær jag åkte ner till egypten før ungefær 2½vecka sedan hade jag ungefær 10 kilos øvervikt, och det førsta jag upptæcker nær jag kommer ner ær, jo jag har inga klæder med mig! Alltså har jag packat hela væskan full av mediciner och nya skor, vars enda syfte ær att førstøra mina føtter! Så nu sitter jag hær i egypten, med plåstrande føtter som har skavsår varenda milimeter och inga klæder førutom arbetsuniformen. Nej så illa kanske det inte ær men det kænns så.

Mitt ljudkort till datorn verkar ha slutat fungera! Ghhhaa! Jag hoppas att den bara ær lite trøtt och irri just nu och ordnar till sig.

Nu ska jag ta en powernap på kontoret så jag ær fit for fight!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj! Undrar vad ni ska göra? Och vad synd att ni inte hann dricka upp er öl!:D Det får bli en annan gång. Jag läser din blogg med stor nyfikenhet:D Så kul att läsa om vad du gör där nere. Absolut ska jag uppdatera:) Så fort jag vet ngt! :D Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback