Musikal, tapas, cider, simon.

Igår var min arbetsdag riktigt jobbigt, trots att jag var där i 7-8 timmar kändes det som om jag knappt hann blinka så var dagen förbi. Ingenting blev gjort och allt som kunde gå fel, gick fel.
Därför var det otroligt skönt att jag fick gå därifrån 18. Åkte in till stan och China teatern. Hämtade ut Hairspray biljetterna som jag vunnit på Carolina Gynnings blogg. Mötte upp Simon som var med på bilden jag skickade in.
Musikalen, med rolf lassgård som en av huvudrollen var precis som en musikal ska vara. MYCKET. Av allt.

Efter det begav vi oss till tabac i gamla stan och åt tapas. Och sen åkte vi hem eftersom vi båda var väldigt trött.
Ikväll spelar Sabina, min kusin, på Fashing. Och dit ska jag bege mig. Efter en timmes träning hemma i lägenheten ska jag nu kasta in kroppen i duschen och försöka få nån fason på mig. Och sen glider jag in och möter upp familjen. Imorgon blir det återigen jobb, och söndagen är då startskotten för mig 55 timmars arbetsvecka. I work hard for the money. 

Hösten är otrolig, det är varmt, färgsprakade, höstvindar och allt annat som sig bör, vackert! Finns bara några bitar i livet som skulle kunna vara lite bättre, men det sägs ju att man inte kan få allt. Och om man hade allt skulle man ju inte uppskatta de små sakerna i livet som gör det bra.

Ses vi ikväll på fashing då?!

Puss


Kommentarer
Postat av: v

kolla min blogg kraam :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback