Hösten är nog bästa nyförälskelsetiden.

Vaknade halv nio, på en lördag, när jag egentligen är ledig. Sånt känns ändå lite tråkigt då jag under veckan känt mig himla trött. Har ju trots allt blivit en hel del sena kvällar. Nu ska jag fixa facet och sen åker jag in till stan. Jag hoppas att jag hittar en massa fina, bra och relativt billiga saker. Det är så mycket som jag känner att jag behöver. Kläder, god mat, lite kärlek. (fast det sistnämda går ju inte att köpa för pengar).

Ska möta upp Linn, min frisör, på stan och handla smink. Sen kanske kanske jag hinner med en kaffe med Snygg-Sara innan det är dags för att åka hem till Maria och äta middag. Fullspäckat men ändå inte. Härligt.

Och vad sägs om detta väder. Blir man inte alldeles knäsvag av allt det vackra i naturen runt omkring oss. Jag vet att jag blir det iaf. Jag känner att jag 100gånger hellre skulle bli kär på hösten än våren. Om jag själv får välja. Sommaren innehåller så mycket andra känslor som ska insupas att man lätt skulle missa mycket genom att bara vara blåögd och supernyförälskad. Hösten är absolut den bästa ny-kär-tiden. Nu skulle man bara ha hittat någon att vara kär i. Men jag tror att jag tänker sluta leta, och så får framtida stora kärlek själv leta upp mig.
Men jag fortsätter att leta ett litet tag till...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback