Härliga Lördag.

Åh vilken fin lördag jag har haft. Har träffat sex stycken heta vänner och en söt unge.
Blev stan med Camilla, vi plockade kastanjer till mig i Björns Trädgård, så nu har jag ett 10tal som ska få kramas tillsammans med den jag fick av Den Fina för ungefär ett år sedan. Kastanjer är ju väldigt vanligt här nere men hemma finns det inte, iaf vad jag har sett. Och Kastanjer är så himla fina. 
När Camilla begav sig hem till förorten kom Linn och tog hennes plats. Vi shoppade loss på Make Up Store och kollade kläder samt blev besvikna över att inte finna något. Sedan tågade jag mig ut till Maria&Edda på sankt eriksplan för middag, Johanna var också med, vi åt sjukt god mat. Sen sprang jag iväg för att möta upp Sanna-Maria och Alexandra för att se Coco Chanel filmen, väldigt bra. Kort sagt, Väldigt fin och bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback