Fasching

Igår hade jag en riktig segdag, var bara hemma på dagen. Segade självklart senare framåt kvällen så att jag var tvungen att kuta till bussen för att hinna till fasching, sen när jag kom fram så var jag ändå relativt tidig.
Familjen åt mat som tyvärr nog inte tillfredställde många munnar, i stort sett allt kött var rått, Malin kunde bara äta ytterkanterna på sina lammbiffar. Tur då att jag inte åt någonting. Men vi var glada ändå, eftersom vi ses så sällan.


Robert och Annika


Kurt, Linus och Ann


Ante, Malin och Mamma


Trumvärk och Slagord, Sabina och Hannes.


Malin och Jag


Mamma


Kurt & Sabina


Jag

Det blev en tidig kväll igår så imorse har jag själv vaknat. Nu blir det några timmars jobb och ikväll blir det soffläge. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: sabina

kul med lite bilder, ingen i min kära familj hade någon kamera som vanligt!

2009-09-25 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback