1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15....

Godmorgon Stockholm

Idag är det torsdag. Jag har sminkat mig och ska bara slänga på ett par röda läppar innan jag beger mig in mot staden. inventering. Kommer att tillbringa min dag bland hundratals ögonskuggor. Och jag hoppas innerligt att jag inte tappar så många i golvet. Haha. Dessa skuggor brukar kunna ha en tendens att ramla ut ur händerna.
Idag var det tre (!) grader ute när ajg gick upp. Hur mycket kläder behöver man tror ni?
Jag jobbar på som vanligt. Med ett undantag, och det är att i helgen är jag ledig fre-mån. Och det tänker jag vara också. Och sen hoppar jag på karusellen igen.

Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: vera

onsdag är det :)

Postat av: .dE

Precis, börjar bra :)

2009-09-30 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback