Tillbaka!

Min dator är tillbaka på sin vanliga plats i lägenheten. Så skönt. Nu kan jag återigen komma i säng för sent på grund av meningslös hemsidor samt försvinna på fejjan.

De senaste veckorna har innefattat både nytta och nöjen, (jobb och kul). Har de senaste veckorna flängt runt i olika Jysk butiker i storstaden. Denna vecka har jag spenderat i Kungens Kurva för att tillgodose behovet av personal efter nyöppningen av butiken, som är den största i sverige och våra grannländer.
Och det har varit jätte kul, och lärorikt. Har även de senaste veckorna insett att jag trivs med mitt jobb, kanske för att jag också upptäckt att jag är bra på det! Och sånt är alltid kul.

Tisdagar har spenderats på Strand och jazzmusik. Kaffe har slörpats tillsammans med goa vänner och snygga killar lyser med sin frånvaro. Med andra ord så är livet bra! Och bättre blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback