Samma jobb, nytt ställe.

Idag ska jag tillbirnga min eftermiddag i Jysk butiken i Högdalen, jag har bara varit in i butiken en gång, när jag och alex bodde tillsammans så det ska faktiskt bli lite spännande. Men jag har lovat mig själv att idag är sista dagen jag jobbar denna vecka, skulle egentligen varit ledig men tog ju på mig lite extra. Jag funkar så, jobbar jag mycket kan jag jobba lite till. Så länge jag sedan har iaf två sammanhängade ledighetsdagar. Men nu väntar en ny månad, min chef kommer tillbaka från sin semester, och jag kan bara hoppas att jag fortfarande jobba.
Jag tycker inte om känslan av att jobba lite, tjäna lite och då kan göra lite. Jag vill jobba mycket, tjäna mycke och då kunna spara mycket.
Lönen jag fick den här månaden var skit eftersom jag var ledig en vecka för spanien och eftersom min kära chef gav mig ledigt nästan en vecka till utöverdet. Så den här månaden tänkte jag försöka äta mig ut huset som man säger.
Efter jobbet ikväll väntar en ny spelning med min kära vän simon. Det ska bli mysigt. Och imorgon blir det stan med pumorna.

Ha en underbar helg, och du pappa, skjut en älg, en stor en!

Kommentarer
Postat av: elin

Ja det är väl på tiden att Böle jagklag får sig någon älg =) Du har väl hört om alla bomskott antar jag.



Ha en trevlig helg!

Postat av: elin

Ja det är väl på tiden att Böle jaktlag får sig någon älg =) Du har väl hört om alla bomskott antar jag.



Ha en trevlig helg!

2009-10-02 @ 10:50:55
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com
Postat av: Milla

Hoppas att det gick jättebra för dig gumman! :)

2009-10-02 @ 16:21:30
URL: http://miiillla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback