Vilken dag!

Började dagen hos Putte, som är min tandläkare. Skuttade glatt därifrån 315kr fattigare, jag hade inga hål!
Sen mötte jag upp Maria och Edda för en fika på Mio och sen kom Sanna-Maria dit och lekte med oss.
Och ikväll så åt jag riktigt god mat. Kyckling med creme frachie, ingefär och vitlök, Bulgur, En avokado och en paprika. Göttans.

Imorgon bitti ringer min klocka fem på morgonen för jag ska till butiken i kungens kurva och räkna prylar! Men vad gör man inte för pengarna. Eftersom akassan och arbetsförmedlingen suger så tänkte jag nu ge järnet på att jobba arslet av mig i ett halvår, leva utan ersättning och sen skratta dom rakt upp i fejjan över att jag måste få en ny akassa tid fördelad till mig!  kan ju iaf hoppas. Just nu får jag ju ändå jobba heltid och jag hoppas att det håller i sig.

I veckan ska jag ge mig själv en julklapp. Ett täcke. Vi har ett täcke på jobbet, ett av de bästa. Men det kostar 3000kr, och en gång per år går det ner i pris, reläjt så till veckan ska jag köpa detta 3000kronors täcke och sen njuta över tio års garanti och mega fluff i sängen. GÖTT.

Annars ska jag försöka fylla min vecka med inspelning i studion imorgonkväll, om jag orkar, och sen bio på torsdag. Lilla julafton på lördag hos syster med julklappsleken och spelning och utgång på söndagen!

Jag har ibland väldigt lite att skriva här men försöker finna inspiration till mer regelbunden uppdatering.

Kommentarer
Postat av: anna

De gör du rätt i! Hur härligt täcke som helst =)

2009-11-26 @ 10:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback