När försvann månaden November.

När jag var liten var månaderna på året ganska oviktig. Det var skolstart, sportlov,påsklov,sommarlov,skolstart,födelsedag,höstlov, och jul. and that´s it.

Nu inser jag att hela november månaden försvinner för mig, som en förberedande månad inför julen.
I September njuter man av de sista varma dagarna. Och i oktober njuter man av fin höst med relativt varmt väder. Sen blankt. Och sen Jul. Är det bara jag som känner så?!

Disney. En Julsaga i 3D. 3D rockar. Men hemsk film, vet inte om jag skulle kalla den barnvänlig. 1½timmes hemskheter och en halvtimme fint. Men det var rätt söt.

Nu ska jag sova så att man är någelunda utvilad tills morgondagen, vem vet vad som gömmer sig bakom hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback