Är det inte det ena, så är det det andra.

Igår kväll pratade jag upp mitt telefonbatteri med Hannah medans hon färdades från östersund till bispgården. Min telefon var helt död så jag kopplade in laddaren och ställde väckarklockan. Precis innan jag skulle somna började telefonen vibrera och låta konstigt varav jag har fått ett felmeddelande om att koppla ur laddaren och kontakta servie call. Panik! Ingen väckarklocka! Upp och rota i lådor och skåp och fann min gamla väckarklocka, ställde den och hoppades att den skulle funka samt leta fram mig gamla mobil. Som sista veckan när jag använde den fungerade fem minuter utan laddare. Ställer klockan på den också och sen somnade jag.

Som tur är vaknade jag imorse av larmet på tegelstenen och upptäcker då att väckarklockan inte heller fungerar. Ringer service call varav killen jag pratade med informerade mig om att jag behöver kopiera bilder, kontakter på telefonen till sim kortet och sedan uppdatera den via hemsidan. "okej, problemet var ju dock att jag har noll, zero batteri." Så nu har jag haft min gamla telefon och spenderar kvällen med att försöka fixa den "nya".

Detta är alltså mitt tecken från högre makter som beordrar mig att leva ihop med en IT nörd eftersom jag uppenbarligen pajar allt med elektronik! Så nu är min fråga, Vart finner man dessa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback