Träningsöversikt.

Idag har jag varit på gymet, tränat konditionsträning, samt lite fria vikter. Och nu ikväll har jag gjort ett träningsöversiktpapper som jag ska fylla i. Men bland annat min vikt, mina mått, samt vad jag har kört, och  hur ofta jag vilar. Detta för att få en bättre översikt på hur det går för mig. Det är nu snart fem månader sedan jag började träna och slutade röka (om man då bortser från en cigg på fylla och tre bloss). Visst jag har fortfarande lång väg att gå både med träningen, rökningen, men framför allt maten. Allt detta socker som jag hela tiden stoppar i mig.
Varje dag, det är dumt. Det blir ju inte ens gott då. 

Idag har jag iaf fyllt min godiskvot med ytterligare en milkshake på sneakers´n´stuffs cafe shakes´n´stuffs. Sen åkte jag och Maria hem och käkade tacos, vaggade en ledsen edda, tvättade kläder, kollade greys och fråga olle.

Och nu ska jag sova, imorgon väntar en händelserik dag, ifall vädret tillåter. Jag och Maria tänkte nämligen försöka få från Brandbergen till Gullmarsplan. Vilka tror att vi lyckas och vilka tror att vi struntar i det?

Att åka bil härifrån till Gullmarsplan beräknas, enligt eniro, att ta ca 14 minuter, efter motorvägen. Avstånd 17,9km. För mig och Maria kommer det att bli mycket längre då vi måste gå små vägar. Att vi kan gå till hanviken är inga problem. Därefter vet vi inte riktigt hur vi ska gå fram. Men det löser sig. I värsta fall är det bara att hoppa på bussen och tänka "jaja, det kanske bara blev 1-1½mil"

Så nu måste jag sova, och imorgon blir det havregrynsgröt och ägg till frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback