The moffatts.

tidigare ikväll så skickade jag en kommentar till min gamla grannes tjej, angående the moffatts.
Killband (snarare spädbarns band) Hur gamla/unga är dessa pojkar?!



Och vad är det för typ av färgning som killar med gula ringar gjort i sina hår.
Ser helt galet ut?!

Nu ikväll när jag läste inlägget om the moffatts så trodde jag först att killarna med den röda ringen var samma människa. Tills jag fann killen från "10 orsaker att hata dig"-bilden, och insåg att jag var helt fel ute.

Här är iaf den låt som jag kommer ihåg the moffatts med. The Moffatts var aldrig någon egentlinge favorit, då jag hellre lyssnade på arvingarna elle magnus uggla. eller varför inte hanson, spice girls, bsb osv. Men alltid kul men såna grupper /låtar som aldrig blev mega kändisar.

Kommentarer
Postat av: vera

the moffatts måste ju vara ett utav de fulaste bandnamnen ever!

Postat av: elin

Tack för efterforskningarna! När du skrev om "miss you like crazy" så känner jag igen att jag nog hade den på singel...



//elin

2009-05-09 @ 09:51:38
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback