Grannar.

Jag bor i så kallade ungdomslägenheter, hit får man flytta när man är 18år och man ska flytta härifrån innan man fyller 25år, detta gör att såna här bostadsformer oftast kantas med mycket fest, mycket hög volym och människor som allmänt inte vet hur man beter sig. Jag har haft tur, mina grannar är par, och en ung kille som lyssnar på hiphop en gång i månaden. Men så kommer jag hem ikväll, från en jätte trevlig kväll hemma hos Simon&Anders, och grannen under mig har fest. Det vill säga ca 15ungdomar i åldern 18-20(alla killar). Och det tar helt seriöst inte mer än fyra minuter från att jag kliver över tröskeln som några av dem börjar bråka och slåss. Det är visseligen första gången, och kanske inte så kul, men å andra sidan så behöver jag inte oroa mig för att någon ska störas av att jag duschar nu.

Återkommer imorgon med bilder från ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback