Jag under en hög av flyttkartonger?

Igår efter jobbet var jag på spinning. Och spinning är hemskt. Men spinninginstruktören är sexig när han är svettig!
Så det var värt det igår när jag var där, men idag vetté fan.

Idag skulle jag egentligen börja jobba kl.16. Men det var ändring på schemat. Bra då får jag in lite mer pengar.
På måndag ska jag lämna in min semester ansökan. Dock måste jag tänka på att jag har obetald semester. Så jag tror att jag måste spara lite mer pengar. Skulle ju vilja åka utomlands i början av juni. Sola min psoriasis så den är ganska läkt när jag kommer hem, så när den svenska sommaren sätter igång på riktigt så är det inte sån mycket att sola. Om man då ska ta en sista minuten, och tänkte vara borta i en vecka, måste man då ta två veckors semester.
Och vad ska jag göra ifall ingen vill åka med mig. Då får jag umgås med Emma och Maria som är mamma-ledig.

När jag flyttade till den här lägenheten så lånade jag 20 flyttkartonger av den fina, han, i sin tur lånade de från sitt sommarjobb, och igår ringde de till honom och behövde ha tillbaka dem. Så han satte sig i en taxi och fraktade dit dem som jag lämnat tillbaka, ca 5 st. Men så ringde han  mig igår och berättade att han behövde ha tillbaka de andra. Så jag ska alltså på nått jälla vänsters vis få med mig minst 10stycken flyttkartonger, på bussar och tunnelbanor, och försöka ta mig till stadshagen med dem.?

Kommer jag ligga deckad under en hög flyttkartonger?


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nej spinning är livet:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback