Ge mig en stålande sol som smälter all trist snö!

Idag när jag gick till jobbet inbefann sig en del vårkänslor i kroppen. Det hade gjort så mycket om solen bara kunnat visa sig. Men solen sken med sin frånvaro. Det är inte en lugn stund på mitt jobb, det är hårt jobb, emellanåt har vi väldigt kul. Men för det mesta så är det bara spring.

Imorgon jobbar samma tid. Så därför tänkte jag snart krypa till sängs, för jag ska försöka ta mig iväg på gymet halv sju, då är jag hemma till nio och så kan jag sova två timmar till ifall jag vill.

Snart öppnas återigen ansökningsställerna till högskolor och diverse. Jag har bestämt mig för att söka allt som jag under senaste året funderat på (om så det bara gäller att jag snuddat vid det i tanken) jag söker allt. Och då, förhoppningsvis, kommer jag in någonstans och kanske får jag då börja skolan till hösten. Så om ni har förslag jag borde kolla in, skicka iväg en kommentar !!!!
Annars så borde Mars bjuda på en del härligheter, och så inte, så kommer det kanske i april. Jag tänker inte tappa lusten, och jag ska hitta allt !

Mer Sol Åt Folket!

Kommentarer
Postat av: yo

ska boddan börja studera!? Ett tips, sök bara roliga saker för annrs kommer du att bli galen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback