Gårdagens lördagsmiddag.

Idag har jag kämpat som fan på jobbet, med att försöka få fram en soffa, den var längst in på lagret, under alla saker. Så efter över en halvtimme var jag både utmattad, svettig, smutsig, och en smula glad. För då stängde vi.

Nu sysslar jag med detta.


2 filmer, 30kronor på ICA. Precis rätt prisklass.

Jag har kommit fram till att jag nuförtiden väldigt sällan äter riktigt kött. Korv kan väl knappast räknas, då det i stort sett bara innehåller bindväv. Donken kan väl inte heller räknas eftersom det knappt är någe kött, för det är så tunt och tillplattat och smakar ingenting.
Så igår slog jag till på stort och gjorde pommes, pepparbiff, grönpepparsås.


Och som väntat så fick jag riktigt ont i magen. Ja just ja, det var ju därför jag inte åt det så ofta. Men det var himla gott innan jag fick ont.

Nu ska jag lägga mig till rätta och se sex and the city.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å jävlar vad gott det där såg ut!!

2009-03-15 @ 20:11:56
Postat av: mariaa

30 spänn! som hittat ju!

2009-03-15 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback