Blame it on the weatherman.

What´s up with the weather?!

nu är jag hemma från jobbet, ska slänga i mig lite mat. Sen ska jag iväg.
Egentligen var tanken att jag skulle slappa hemma ikväll och fixa tvätten,
Visseligen är det skönt att slippa det i detta väder.
Istället ska jag till mamma och sova där, för imorgon bitti klockan åtta, då ska jag vara i kista.
Och prova ut mina nya hörapparater. 600kronor kostar dom, sen får jag vänta i några veckor innan jag får dom.
Förstå den konstiga känsla det kommer att vara att använda dom första gången.

så innan jag åker ska jag äta och duscha.

Snöflinga hej, våren bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU KOMMER HÖRA ALLT I STORA BOKSTÄVER!

2009-03-27 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback