A bedtime story

Klockan närmar sig midnatt och min lediga dag försvann i ett nafs. Efter att jag ätit lunch åkte jag in till stan, provade en massa byxor men tappade till sist lusten att fortsätta. Mötte upp Alex för en fika (det är alldeles för långt emellan). Som vanligt får jag springa till pendeltåget för att hinna med tåget emot gymmet. Ny koregrafi och musik på pumpen och sjukt jobbigt.

Idag handlade jag följande på stan:

En Sport Bh
Ett linne att ha på gymmet
En bok (chiclit, funderar på ifall jag redan läst den?!) (30kr, myrorna)
Ett nagellack
Ett par örhängen
Ett body butter åt alex

När jag kom hem från träningen gick jag på ica och handlade, och bestämde mig då för en myskväll. Hem och gjorde iordning middagen och en fruktsallad coh sen slog jag igång Mamma  Mia som jag faktiskt inte sett. Såg Musikalen för några år sedan och den var kul. och filmen var lite mysig, som väntat.

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback