3Rätters middag hos mor.

Igår efter avslutat jobb, knatade jag hemåt och gjorde mig iordning för kvällen. Tog av min arbetsskjortan och bytte den mot kjol, tshirt och fluffigt hår. Sen började färden, som tog 1timme och 15minuter. Hemma hos mamma. Det är mysigt hos mamma. Vi firade mammas bästa vän Bittan som fyllt 50år för några veckor sedan. Mamma bjöd på fin trerätters middag. klockan halv tolv påbörjade jag min vandring hem och befann i säkerhet vid ett tiden.

Tyvärr glömde jag både min halsduk och min kamera hos mamma. Så jag måste svänga förbi och hämta dem i veckan.

Nu ska jag snart gå på jobbet. Ha en fin söndag

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå PÅ jobbet...går man inte TILL jobbet :-P

2009-03-22 @ 12:44:26
Postat av: yo

så du var på jobbet igår alltså.. Jag hälsade på syster igår och när jag hoppade av bussen så gick jag in och kollade om jag såg dej men ingen boddan syndes till.. ruttet att jag missade dej. För jag hade gärnat sett dej i jysko utfiten:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback