Onsdagsbestyr.

Imorse var jag upp och började tvätta vid sjutiden, sen gick jag och lade mig igen, och sov i en och en halv timme till. Igår natt när jag kom hem bestämde jag mig för att strunta i tvättiden, men så vaknade jag fem imorse och fick för mig att jag skulle göra det ändå. Och det är så skönt, både tvättstugorna var lediga så jag kunde tvätta allt i en timme, och sen torka en timme till och sen var det klart.

Senare på dagen åkte jag till haninge centrum och mötte upp Maria, Edda, Kim och Ellen. Vi åt glass och barnen gungade.



Sen åkte jag och Maria och handlade inför fredagsmiddagen.

Sen tog jag skrutten till gymet för att pumpa, bara det att när jag kommer dit och ska byta om upptäcker jag att jag glömt att packa ner tröja/linne. Och den enda jag kunde tänka var, "så fan heller att jag tänker träna i sportbh, så bra självförtroende har jag inte" skulle precis gå tillbaka till receptionen och lämna tillbaka min biljett när jag träffde instruktören, och då sa hon "men du kan låna en av mina, jag har ju ändå två på mig"
Sagt och gjort, så jag svettade ner hennes träningströja i en timme. Tusen tack!

Och nu håller jag på att baka en del av tårtan tills fredag, jag hoppas den blir god, det är ett nytt recept.
Inte kan man tro att jag bor själv när man kollar i i min kyl?`



Kommentarer
Postat av: Tim Sundberg

Jaså? det är i stockholm du håller till nu.. =)

är allt bra då bodil? Sist jag såg dig var på toves tror ja? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback