Midsommarfest.

igår efter jobbet skyndade jag hem för att fixa iordning allt för kvällen. Vi hade middag hemma hos mig, Jag och Maria var värdinnor och höll på i två timmar för fullt innan gästerna kom.

Vi gjorde en stor middagsbuffe med potatisgratäng, kycklingspett, ägghalvor, sill, potatis, bröd, tjälknul, mozaerlla, sillröra, potatissallad, haulomi, kladdkaka, rabarberkaka, melon&jordgubbssett med kokosdipp och sånt.
Mina bilder från gårdagen blev lite suddiga så ni får hålla tillgodo med dem.












Marc Och Johanna.

Alexandra, Sanna-Maria och Camilla.

Efterrättsspett och kladdkakor.

Rabarberkaka och GalenPanna!

Maria








Tack för att ni kom och gjorde en trevlig kväll fulländad!

Nu ska jag försöka hitta botten på diskbänken innan jag åker in till stan och möter upp Pappa och hans tjej för att antingen gå på skansen eller grönan.

Kommentarer
Postat av: yo

Tack själv. Det var riktigt nice igår. Jag är även fortfarande mätt:)

Postat av: freja

åh va gott allt såg ut!

2009-06-22 @ 03:16:59
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback