Tamponger.





Nu ikväll när jag gick igenom min reklam (som jag får för att jag inte orkat få upp en "ingen reklam skylt" på min brevlåda), så fann jag ett reklamblad från Vi, där det var extra pris på OB Tamponger. Endast 22,90kr st. Vilket får mig att börja fundera, jag förstår egentligen inte att folk köper dessa små 16pack indelade i två små förpackningar. Genom att köpa dessa måste man ju handla tamponger en gång i månaden.  Handlar man tampongerna på apoteket får man 100st för bra precis en hundring. Då behöver man kanske inte köpa tamponger på typ ett halvår.

Och Det skiljer faktiskt 43 öre per tampong i pris.
För den som vill vara extra ekonomisk alltså.



Kommentarer
Postat av: hanna

Bekväm prenumeration på ob tamponger och bindor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback