Sushi.

När jag köpt och fått min kabel till min kamera då ska jag försöka bli bra på att ta en massa bilder. Det har blivit lite dåligt av det. Mesta dels för att jag inte tycker att den händer så mycket. Men jag har den senaste tiden börjat in en massa grymma mat-bloggar. Och kanske är det så jag borde göra. Visa min mat konst. Den är inte så stor.
När man har ICA kort så får man en gång i månaden ica-buffe-tidningen om man handlat för ungefär 2000kr tror jag, och sedan sen höst invigdes också "mina varor". Det innebär att jag får rabatt på saker som jag handlar. Tyvärr är dock dessa varor lite pinsamma kan jag tycka. För jag får alltid samma varor.

20% på:
Pasta,
Filmjölk
Pålägg (typ skinka)
nån godissort
vetemjöl.

Är jag alltså egentligen så förutsägbar. Och Nu när jag frossar i alla dessa bloggar så undrar jag om det ändå inte går att lära sig gilla konsistensen av räkor, om ändå inte svamp kan lämna en god eftersmak. Eller är det bara så att det är bra foton som får mig att vilja äta såna saker som jag egentligen inte äter.


JO just ja! Gott folk... Jag har ätit två bitar sushi. Dock inte helt enkelt. Men det är ett kliv i rätt riktning.

Så ja så borde det bli. Jag borde börja äta god, lyxig, bra, nyttig och hälsosam mat, allt om vartannat.
Och jag borde start en matblogg där jag bara bakar cup cakes i olika färger!

Nu ska jag sova, imorgon blir det lite jobb, och en sky dundrans hård träning. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback