Torsdagmorgon.

Ibland är det skönt att veckorna går snabbt förbi, den här veckan innehåller mycket jobb och ingen tid till att träna, problemet är ju att jag har låst mitt träningskort till haninge vilket gör att det blir lite billigare, det gör också att jag inte kan träna när jag sover hos mor som jag gjort nu i två nätter. (Det är så skönt att ha 10minuter till jobbet istälet för 1½timme). Så jag får faktiskt stå ut med att jag inte tränar denna vecka och försöka vara riktigt jävla grym nästa vecka.
De senaste två veckorna har jag tappat en cm på ben, överarm, stjärt (!) och 2cm i midjan. Det gör att jag vill träna ännu mer. Det gör mig glad, då vågen bara lägger på hela tiden.

Förstå att det redan är februari, tiden går verkligen snabbt och jag kan inte låta bli att tänka att det snart kanske är vår.

Nu ska jag göra mig klar, tänkte försöka hinna med iaf något innan jag börjar jobba.

Återkommer ikväll från förorten, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback