Slappar dagen Nr 1

ni vet när man vaknar och man redan bestämt sig för att detta kommer bli en slappdag. En sån dag har jag haft. Sådana dagar är jag oftast också osmickrande klädd. precis som idag. Mjukis byxor, trosor, strumpor, stor t shirt. Thats it. Inte så mycket som en bh. Så döm om min förvåning när det senare knackar på dörren. Och där står min fastighetsägare och byter lampa åt mig, vilket jag visseligen bett honom göra, men ändå. att stå där och veta att man inte har nån Bh gör en aningens nervös, vilket jag hoppas att han inte märkte.

Nu ska jag sätta upp håret och försöka se okej ut och sticka till gymet. Eftersom det är dop för Viggo på lördag och eftersom jag jobbar hela söndagen så blir det svårt att få in träningen där. och då blev det helt plötsligt mycket viktigare för mig att komma iväg idag. Håller också nästan tummarna för att jag och maria kan träna tillsammans på torsdag. Vill liksom ta med henne på ett mördar pump pass. Så pass att hon knappt kommer upp ur sängen på fredagen. Får se ifall jag inte jobbar  då så det kan bli av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback